[LINUX:22649] RE: syslog.conf konfigurasyonu

From: Esin Tolga Akay (etakay@superonline.com)
Date: Tue 05 Dec 2000 - 19:29:34 EET

Selamlar,
Tam aksine olayi kompleks olmaktan kurtarmaya calisiyorum. Hali hazirda bir tane HP Openview var ve logari topluyor fakat bu dogrudan core switchlere bagli degil ve bazi durumplarda trapleri buraya gonderemiyorlar. Bu nedenle core a gobekten bagli bir syslog server kurdum ve tam olarak yapmak istedigim linux in system mesajlarindan izole bir network syslog dosyasi elde edebilmek. Tek ogrenmek istedigim user.debug tarzi bir parametre olup omadigi idi ornegin atiyorum remote.debug gibi boylelikle remote sitelardan gelen tum mesajlari ayri bir dosyada toplayabilecektim ama anladigim kadari ile boyle bir parametre yok. (Zaten olsa man dosyasinda yazardi ya oda ayri bir hikaye) . En son listeyede yazdigim gibi cat ve grep ile yaptigim ufak bir ayiklama su anda isimi gorecek gibi gorunuyor. ZAten bizim gruptaki diger arkadaslarda olayi boyle kabul ediyolar Ne de olsa directory degistirerek bakmak yerine profilelarinda hazir bir komut var artik :))
Ama genede su C dosyasini gonderebilirseniz en azindan nasil yapildigina bakabilirim.

Tesekkurler...

> Kimden: Volkan SONMEZ <sonmez@sdu.edu.tr>
> Tarih: 2000/12/05 Tue PM 12:35:11 GMT+02:00
> Kime: Multiple recipients of list LINUX <linux@listweb.bilkent.edu.tr>
> Konu: [LINUX:22629] RE: syslog.conf konfigurasyonu

Esin Tolga Akay
akay@technologist.com
Check this URL Out !! My Live Office Cam
http://www.geocities.com/etakay/webcam