[LINUX:22643] Biz bu dertten hic kurtulamayacak miyiz? :(

From: Serdar Cevher (scevher@hotmail.com)
Date: Tue 05 Dec 2000 - 18:01:58 EET

Hersey Mandrake 7.1'de düzgünken simdi nereden cikti bu Türkçe karakter meselesi gene? Biz bu dertten hiç kurtulamayacak mıyız? :(

Acaba diger kde bilesenlerini cekmeden sadece konqueror'u yükleyip netscape gibi bir browser olarak kullanma sansimiz yok mu?
Ya da su türkçe karakter sorunu cozulmeyecek mi? Bütün kde paketlerini cekemeyecek durumda olan bir dial-up kullanicisiyim, yeni cd siparis edecek oldugumda da sorunsuz olsun isterim... Yani simdi elim kolum bagli Mandrake 7.3'ü mü bekleyecegim? (Aslinda onda da bu sorunun çozulme ihtimali tam degil ama...) Biliyor musunuz, KDE 2'nin cikmis oldugunu bile bile de insanin hiç format attigi harddiskine yeniden mandrake 7.1 kurasi gelmiyor... Tavsiyeniz nedir??

Bu arada Staroffice'in Türkçe'si çikmadi mi hala?

Saygı & Sevgi
Serdar Cevher