[LINUX:22641] Re: ACIL : network conf.

From: murat.balkas@o2.com.tr
Date: Tue 05 Dec 2000 - 16:30:33 EET

     Sorun cozuldu. Sorulmamis varsayabilirsiniz.

Subject: [LINUX:22636] ACIL : network conf.

Ne olur biri bana yardim etsin. Cildirmak uzereyim. Asagida cizdigim
conf.da linux'u ip masq. yapan bir firewall olarak kullanmak istiyorum.
RedHat 7.0 full install, orijinal ( default cikan) kernel ( sanirim
2.2.16-22 ) . IP ile ilgili hersey eklenmis gozukuyor. ipchains ile
oynanmadi, yani hersey ACCEPT. ip_forwarding 0 ve 1 iken denendi ama duurm
degismedi.netstat -rn normal. Kendisini pingleyebiliyor. Cross cable ile
baska bir sisteme bagladim, yine olmuyor. Yani fiziksel bir sorun yok.

     Ama bir turlu router'i pingleyemiyorum.

Ayni conf., RedHat 6.2. Hemen hemen ayni seyler gecerli ( sadece IPv6
destegi eklenmis ). /etc/sysconfig/network dosyasinda GATEWAY ve GATEWAYDEV
eklenince kendisini bile pingleyemiyor, ikisini de kaldirinca sorun yok.
     _________ _________
     | | | |
 eth1 _ _| linux |__eth0______| Router |
     | | | |