[LINUX:22638] Re: Posta cogullama

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Tue 05 Dec 2000 - 15:21:16 EET

Merhaba,

Tuesday, December 05, 2000, 9:48:08 AM, Ahmet Aksoy wrote:

AA> Sozkonusu yer bir isyeri. ISP olarak turknet'e bagliyiz. Herkesin
AA> kendine ait bir mail hesabi var. Gelen ortak mesajlar icin kullanilan
AA> bir hesap daha var. Bu hesap, diger firmalara sirketin mail hesabi
AA> olarak bildiriliyor.
AA> Istenen, buraya gelen her mesajin sirketteki diger hesaplara da aynen
AA> kopyalanmasi.
Yani adamlar yonlendirme saglayamiyorlarsa da, size her calisanin uye
oldugu ve disaridan mail gelebilen bir e-mail listesi acamiyorlar mi?
Bana ilginc geldi.

Fetchmail'in calismamasi konusunda ise bir fikrim yok. Outlook disinda
bir pop3 istemcisi ile baglandiginizda alabiliyor musunuz? (pine ile
deneyebilirsiniz) Outlook Mikisoft'a ozel bir protokol falan
kullaniyor olabilir (karsidaki de NT idi diye hatirliyorum).

                                   Doruk