[LINUX:22630] Re: Compaq Proliant ML570

From: nyucel (postaci@comu.edu.tr)
Date: Tue 05 Dec 2000 - 13:09:32 EET

Merhaba,
iki hafta kadar once Compaq Proliant ML350 aldik. Redhat 7.0 kurarken hic
bir sorunla karsilasmadik. Ben makinanin uzerindeki ethernet ve ekran
kartini (tek kart) gorunce tanitmakta problem olur demistim ama herseyi
problemsiz tanidi. Yani yaptigim en kolay kurulum oldu diyebilirim.
Almadan once listeye biz de sormustuk hemen herkes toplama makina onermisti
ama malum bürokrasi, biz markali almak zorunda kaldik.Ben verdigimiz paranin
karsiligini aldik diye dusunuyorum.ML350 boyleyse ML570 herhalde cok daha
iyidir.

> Sisteme hangi surumu kurmaliyim?
Bence Redhat 7.0 ama mutlaka Suse oneren de olur.
iyi calismalar

Necdet Yucel