[LINUX:22628] Re: Posta cogullama

From: Tanju Aktug (aktugt@hipokrat.org)
Date: Tue 05 Dec 2000 - 12:20:09 EET

Eger yanlis anlamadiysam, cozum basit...

Bir hesaba gelen <bilinen@adres.com> mesajlar, bir kac user'a gidecekse
<bilinmeyen1_user> <bilinmeyen2_user> <bilinmeyen3_user>
1. aliases dosyasina
bilinen: bilinmeyen1,bilinmeyen2,bilinmeyen3
yazilarak mail cogalabilir.

2. bilinen için bir hesap acilip, ilgili home dizinine
forward dosyasi yaratilarak, içine
bilinmeyen1
bilinmeyen2
bilinmeyen3

satirlari yazilir. En fazla sonlarina @localhost demek gerekebilir...

Kolay gelsin.
Ahmet Aksoy wrote:

> Merhaba Doruk,
> Olayin biraz daha ayrintisina gireyim:
> Sozkonusu yer bir isyeri. ISP olarak turknet'e bagliyiz. Herkesin
> kendine ait bir mail hesabi var. Gelen ortak mesajlar icin kullanilan
> bir hesap daha var. Bu hesap, diger firmalara sirketin mail hesabi
> olarak bildiriliyor.
> Istenen, buraya gelen her mesajin sirketteki diger hesaplara da aynen
> kopyalanmasi.
> Daha once atlas online abonesiyken, ISP uzerinden yonlendirme yaparak
> bu isi cozmustuk. Ama turknet, boyle bir cozum saglayamiyor.
> [...]

Tanju Aktug
DEU Tıp Fakultesi
izmir / Turkey