[LINUX:22620] Re: Compaq Proliant ML570

From: HorNET KnighT (hornet@prontomail.com)
Date: Tue 05 Dec 2000 - 10:32:28 EET

Selamlar,
Compaq Proliant ML370 uzerine slackware 7.1 kurarken hicbir sorunla
karsilasmadim. Tum donanimlari sorunsuz bir sekilde tanidi ve 10dk
gibi kisa bir surede kurulum tamamlandi. Bunda elbette ki 384Mbyte
RAM'in de buyuk etkisi var.
Su anda 1 aydir hic reboot edilmeden calisiyor ve uzerinde cesitli
testler yapiliyor. Performansi cok guzel.
Bilginize...

Kolay gelsin...

Not: Compaq'in SCSI diskleri disarida geliyor..Takmayi unutmayin.
Yoksa benim gibi RAM uzerinde partition yaratmaya kalkarsiniz ve
vakit kaybedersiniz;) root RAM'i bol bulunca...:P