[LINUX:22608] RE: NT adminciler

From: M.Ali Ozkuran (mahmut.ozkuran@bilesim-int.com)
Date: Tue 05 Dec 2000 - 08:02:32 EET

MS Management Console dan ayarlıyabiliyorsunuz. Kullanımı gayet kolay. Yine
Ms usulü ama bunda gayet iyi. IP veya site adına yasak koyabiliyorsunuz.
ayrı ayrı portlara ve protokollerede kullanıcı ve grup bazında engel
olabiliyorsunuz. (olması gereken şeyler var işte :))) çoğu durumda proxy nin
client driverlarını install etmeniz gerekiyor. Eğer yeterince boş
hardiskiniz varsa fena program değil esasında MSS proxy. Yalnız en büyük
hatası üstte söylediğim gibi client driver ı yüklemek gerekiyor..