[LINUX:22594] Mandrake 7.2 Turkce

From: Burak ILGICIOGLU (ilgici@turk.net)
Date: Mon 04 Dec 2000 - 21:21:39 EET

Merhaba,

Uzun zamandir kullandigim SuSE 6.4'ten Mandrake 7.2'ye gectim fakat ne
konsolda ne de X'te Turkce karakterleri gostermeyi bir turlu
basaramadim. Konsolda trq_lat5.map.gz ve lat5-16.psf dosyalarini
yuklemeye calisiyorum ama bir turlu oz be oz Turkce karakterler
gorunmuyor. X'te ise xmodmap ile Turkce klavyeyi yukledigim ve tum
fontlari ISO8859-9 olarak degistirdigim halde "bazi" Turkce karakterler
gorunmuyor. Lutfen yardim...

Burak