[LINUX:22584] Re: Postaci

From: Umut Gokbayrak (umutgokbayrak@operamail.com)
Date: Mon 04 Dec 2000 - 17:49:18 EET

Merhaba,
Daha once de aciklandigi gibi INSTALL dosyasi icerisinde .inc' yi php
handler olarak gostermenin sart oldugunu yazmistim. Fakat unutan kisilerin
sayisinin fazla olmasi nedeni ile securityfocus' ta yayinlanmis. Bir
sonraki versiyonda uzantiyi .inc.php olarak degistirecegim. SecurityFocus'
taki gerekli kisilerle de iletisime gectim. Uyarilarinizdan dolayi tesekkur
ederim.

Iyi Calismalar
Umut Gokbayrak
http://www.trlinux.com