[LINUX:22564] Re: Saat Basi

From: Tanju Aktug (aktugt@hipokrat.org)
Date: Mon 04 Dec 2000 - 12:47:21 EET

Cron ile calistiracaginiz komutlari vermek icin
crontab -e
komutunu verince tanimli sistem editorunuz ile komut dosyasi onunuze
gelir ve komutlari yazabilirsiniz.
Dogal olarak her user kendi cron islevlerini duzenleyebilir...

webmin kullanarak web üzerinden grafik bir arayuz elde edebilirsiniz.
Ne yazik ki linuxconf vb. bir baska grafik arayuz var mi bilmiyorum.
Buyuk olasilikla o tur bir arayuz de vardır...

Kolay gelsin.

Alper Oguz wrote:

> [...]

Tanju Aktug