[LINUX:22550] Re: mailfilter ve fetchmail

From: Ertan Kucukoglu (ertank@ozlerplastik.com)
Date: Mon 04 Dec 2000 - 07:46:57 EET

Baris Hasdemir wrote:

> zaten oyle calistiriyorum ama sorun su ki senkronizasyon bozuklugu oluyor
> mailfilterla fetchmail arasinda
> cunku;
> mailfilter ise crontab yardimiyla calistiriliyor 5 dk da bir
> fetchmail kendisi calisiyor 5 dk da bir
> mailfilter dakik calisiyor
> fetchmail aksamali calisiyor

Merhaba,

Fetchmail eger buyuk bir mail gelirse normal olarak gecikmeli calisacaktir.

> fetchmail i daemon modunda calistirmamak mumkun mu?
> $ fetchmail
> deyince de daemon olarak calisiyor (5 sn de bir kontrol yapiyor)
Bu mumkun. .fetchmailrc dosyasindaki ayarlar icinde "set daemon 300" gibi
bir satir vardir. Bu satiri silerseniz fetchmail daemon modunda calismaz.
crontab icinden 5 dakikada bir calistirirsiniz.

Yine de yukaridaki gibi buyuk boyutlu mailler gelirse problem yaratabilir.
Bu durumu da goz onunde bulundurun bence.

Iyi calismalar

--Ertan