[LINUX:22547] Re: Posta cogullama

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Mon 04 Dec 2000 - 00:07:05 EET

Merhaba,

Sunday, December 03, 2000, 10:55:47 PM, Ahmet Aksoy wrote:

AA> Bir ISP (turknet) uzerinde host edilen bir posta kutusuna gelen
AA> mesajlari bazi yerel posta kutularina cogullamak istiyorum. Internet
AA> baglantimiz Redhat 6.0 uzerinden Ip masq ile ve Kablo modem
AA> kullaniyoruz. Kullanici makinelerimiz win98.
AA> fetchmail ile mailleri indirip, aliases araciligiyla da dagitmayi
AA> dusunuyorum.
AA> Daha etkin ve pratik bir cozum yolu var mi?
Aliases derken sanirim procmail ile dagitmayi kastediyorsunuz sanirim.

Eger tek pop kutusu varsa tum mesajlarin geldigi, baska turlu
yapilmasi zor. Her kullanicinin bir pop kutusu olsa karsi tarafta,
fetchmail'de mapping turu bir sey yapabilirdiniz.

Bu arada direk kisinin adina yollanmamis mesajlarda da problem
yasayabilirsiniz (ornegin liste mesajalri o kisinin adina gelmedigi
icin kime geldigini ayirt edemezsiniz, mesaji receive eden diger
sunucu oldugu icin).

                                   Doruk