[LINUX:22539] Re: KDE 2.0 Turkce klavye olasi cozum

From: Zafer BAHADIR (zbahadir@turk.net)
Date: Sun 03 Dec 2000 - 21:15:54 EET

Selamlar..
daha önce bu konuda ile ilgili calimasi olan arkadas (togan bey).
benim kullandigim sistem--
kde2, xfree 3.3.6(s3 savage4),SuSE 70 Pro)
türkçe karakterlerin tamamini ancak programlari kvt terminal programindan
cagirdigim zaman gorebiliyorum. o da sadece fixed fontlariyle.

bunu nasil oldugunu merak etmekteyim. konuyla ilgilenenlere duyrulur..