[LINUX:22512] Re: Red-Hat 6.2 ve mount

From: Serhat Selahattin Umar (misterno@mail.com)
Date: Sat 02 Dec 2000 - 17:06:35 EET

/etc/fstab dosyasinda gerekli düzenlemeleri yapmalisiniz..

örnegin 3 partition dan olusan bir diskiniz var, bunlarin 1 ve 3 part lar
yani hda1 hda3 windows9x sisteme ait fat32 oldugunu varsayarsak... önce bu
partition lari mount edecek 2 dizin acarsiniz (genelde mnt altina
olusturulur)

mkdir /mnt/winpart1
mkdir /mnt/winpart2

daha sonra /etc/fstab dosyasina asagidaki satirlari ilave edersiniz;

/dev/hda1 /mnt/winpart1 vfat defaults 0 0
/dev/hda3 /mnt/winpart2 vfat defaults 0 0

hda sistemdeki 1 disk anlamina gelmekte birden fazla hard diske sahipseniz
sirasiyla hdb hcd etc' seklide gider....

iyi calismalar
Serhat Selahattin Umar