[LINUX:22510] Red-Hat 6.2 ve mount

From: Ceyhun Kirmizitas (ceyhun@olympos.gen.tr)
Date: Sat 02 Dec 2000 - 15:34:05 EET

Selamlar,
Daha evvelden mandrake 7.o kullaniyordum ve windowsun kullandigi diskleri
kendisi mount ediyordu ve boylece bu disklere ulasabiliyordum...

Red-Hat 6.2 yukledikten sonra bu diskleri mount etmedi..Bende bu islemi
elle yaptim.Ama bilgisayari kapayip actigimda yine gormuyordu bu
diskleri..

Her acilista bu diskleri otomatik mount etmesi icin neler yapmam lazim??

Tesekkurler & iyi calismalar..