[LINUX:22493] Re: mandake 7.2 kurmayi beceremiyorum

From: Onur Kucuk (okucuk@yahoo.com)
Date: Fri 01 Dec 2000 - 23:29:59 EET

--- mehmet kizilsakal <Mehmet.Kizilsakal@unilever.com>
wrote:
> Mandrake kurulumu için tavsiyede bulunayım, ben ce
> çok mühim bir tavsiye
> dikkatle dinle:
> -Mandrake 7.1 veya 7.2 kurulumunda 2.CD yi sizden
> istediğinde 1.cdyi driverdan
> alacaksınız 2.yi yerine koyacaksınız. CD nin
> çekmecesini yerine ittirmeyin veya
> CD nin
> içeri alınması için CD sürücüde bir tuşa basmayın.
> Ekrandaki Tamam'a basıp CD
> nin içeri alınmasını sağlayın. Aksi Halde 2.CD den
> kurulumlar olmayabiliyor. En
> azından benim başıma geldi. Bendeki makinaya
> hasmıdır bilemiyeceğim ancak böyle
> [...]

 Simdi dikkatimi cekti, evet sorun hep 2. cd yi
taktiktan sonra oluyordu. Diger kurdugum arkadaslarima
da sordum, aynen sizin dediginiz gibi yapiyorlar, ama
ben cd kapagini kapatip ondan sonra ok e basiyordum!
Ben mi mantiksiz dusunmusum ? :PP

 Sanirim aradigim " urban legend " gercekten bu.. Eger
problemsiz bir kurulum yaparsam herhalde en yakin akil
hastanesine istirahate gidiyorum. ( her linux cu ya
bir gun lazim olabilir ). Cok tesekkur ederim :)