[LINUX:22486] Red Hat 7.0 i ve dosya sistemleri

From: Ewreniz (requiem@glowingeyes.net)
Date: Fri 01 Dec 2000 - 19:46:23 EET

Selamlar,

Bilgisayarimda windows2000, win98, mandrake7.2 yuklu ve 3 isletim sistemide
sorunsuz olarak calisiyorlar fakat redhat 7.0 kurmaya kalkistigimda text
modda yada grafikte de sonuc deismiyor; paket seciminin ardindan / dosya
sistemini formatliyor ve hemen kurulumun baslayacagi sirada bir error ile
kurulum kesiliyor, makine reboot oluyor ve error -yanlis hatirlamiyorsam-
anaconda loader dan geliyor.. erroru inceledigimde bu anaconda isimli
programin setup wizard tarzinda calisan bir program oldugu kanisina wardim..
fakat genede emin deilim ve kurulum islemini yaklasik 10 sefer denedim ve
hep ayni sey oldu.. acaba bunun sebebi dier partitionlarda bulunan NTFS
dosya sistemi olabilirmi? bu arada mnt point leri ayarlarken NTFS yi mount
etmeye calismiyorum.. sadece FAT32 lik kisimlari mount ediyorum.. birde
anakartim UDMA66 destekli olmasina ragmen bu desteginde bir sorun oldugunu
biliyorum.. fakat hdd m 128 pinlik kablo ile bagli da deil. hersey normal
yani acaba error anakarttan kaynaklaniyor olabilirmi.. bu konuda bilgisi
yada fikri olan arkadaslarin yardimlari icin simdiden tesekkurler...

Iyi Calismalar.

E. A. Murat EREN