[LINUX:22482] Re: YURTDISI LISTELER

From: Omer Faruk Sen (ofsenlinux@yahoo.com)
Date: Fri 01 Dec 2000 - 18:32:58 EET

security mail listelerine birkac ornek vermek
gerekirse
www.securityportal.com da var.Buradaki liste bayagi
meshur hergun bu sitede calisanlar (Kurt Seifried ...)
security pacthleri yayimliyor.
Ayrica www.securityfocus.com var.buda bayagi
guzeldir.Gecenlerde security-basics listesi
actilar.Ayrica burda linux ve ids security listeleri
de var.Birde cert advisorylerinin mail listesi var
www.cert.org tan uye olunabilir.
Aslinda baska mutlaka coooook vardir.Ama bana gore en
unluleri bunlar.Eksigim varsa arkadaslar eklerler
sanirim.Gerci soruyu soran arkadasin istedigi tam
olarak bunlar degil.Ama sanirim linux ile ilgili cogu
listelerin archievesini tutan bir site var

http://marc.theaimsgroup.com

Yukaridaki adres tam istediginiz sey sanirim :)

http://listweb.bilkent.edu.tr/yardim/bilkent/linux.html
> [...]
> mesajini listeci@bilkent.edu.tr adresine
> gonderiniz.
> Lutfen Listeci icin MIME / HTML / Turkce Aksan

=====
YILDIZ UNIVERSITESI
ELEKTRONIK ve HABERLESME
ofsen@istanbul.linux.org.tr