[LINUX:22467] YNT: redhat 70 ses

From: Ilker Gokhan (IlkerG@sumerbank.com.tr)
Date: Fri 01 Dec 2000 - 15:03:06 EET

kernel icin: /usr/src/linux/altinda Makefile a bakilirsa config, xconfig
(X-Window icin)gibi secenekleri gorebilirsiniz..Kucuk hatirlatma, kernel
derleme komutunu /usr/src/linux satiri altinda calistiracaksiniz..Bu konuda
linux.org.tr de dokumalar var.

ses karti icin commercial bir urun vardi. Arama motorlarindan bulmustum. Cok
buyuk bir urun yelpazesini iceriyordu. Su anda hatirlamiyorum :( Arama
motorlarini bir kullanin derim. Eger bulursam tekrar donerim..

Iyi calismalar..
Ilker G.

http://listweb.bilkent.edu.tr/yardim/bilkent/linux.html

Bu e-postada bulunan tüm fikir ve görüşler ve ekindeki dosyalar sadece adres
sahib(ler)ine ait olup, Sümerbank A.Ş hiç bir şekilde sorumlu tutulamaz.
The information contained in this E-Mail and any files transmitted with it
are intended solely for the use of the individual or entity to whom they are
addressed and do not reflect those of Sumerbank A.S.