[LINUX:22448] Re: Acil yardim lutfen

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Fri 01 Dec 2000 - 10:34:12 EET

Merhaba,

Thursday, November 30, 2000, 10:36:29 AM, Ahmet HIZLI wrote:

AH> Red Hat 6.2 Linux Apache Server calisiyordu ve aniden ne olduysa bilmiyorum,
AH> asagidaki hatayi verdi.
AH> Forbidden
AH> You don't have permission to access / on this server.
AH> ----------------------------------------------------------------------------
AH> ----
AH> Apache/1.3.12 Server at einstein.ciu.edu.tr Port 80
AH> bunu tekrar install etmeden nasil duzeltebilirim. Tekrar install etmek
AH> istemiyorum cunku bircok kullaniciyi tekrardan duzenlemem gerekecek.
Buyuk olasilikla httpd.conf dosyasinda directoryindex satirinin
bulundugu yerde bir problem olabilir. Direk url yazdiginiz zaman da
ayni hatayi aliyor musunuz? (http://einstein.ciu.edu.tr/ahmet.htm
gibi)

Eger ayni hatayi aliyorsaniz, httpd.conf izin tanimlarinda
ciu.edu.tr disinda kimse baglanamasin dediyseniz, ve baglanmak icin
kullandiginiz makinanin dns kayitlarinda problem varsa (reverse tanim
ozellikle) da bu hata ile karsilasabilirsiniz.

                                   Doruk