[LINUX:19180] Ynt:Apache Hatasi

From: Baris (barism@mynet.com)
Date: Thu 31 Aug 2000 - 21:33:14 EEST

Selamlar;

Bu hata (forbidden hatasi, sanirim servername i halletmissiniz)
daha once de yazildigi uzere ,sizin icin "/home/httpd/html/" dizininde
bir index.html dosyasinin olmasindan (ya da bu dosyaya 'nobody'
kullanicisi icin gerekli izinler verilmemis olabilir)
ve bu klasor icin Indexes seceneginin verilmemis olmasindan
kaynaklaniyordur buyuk ihtimalle.

Eger /home/httpd/html altina index.html isimli bir dosya
olusturursaniz buyuk ihtimalle sorununuz cozulecektir.

Iyi gunler.

http://listweb.bilkent.edu.tr/yardim/bilkent/linux.html

---
    Baris