[LINUX:19167] Re:

From: Gokcen Ogutcu (gokceno@biker.gen.tr)
Date: Thu 31 Aug 2000 - 13:32:38 EEST

bunun nedeni genelde scriptin browserin anladigi dilden konusmamasidir,
kisaca script icinde content type text html headerinin bulunamamasi. ama siz
hazir bir script kullandiginiza gore boyle bir ihtimal yok, bu durum da
httpd konfigurasyonunuzda .cgi uzantisinin ne olarak tanimlandigini kontrol
etmenizi oneririm, orda bir hata olmus olabilir..

gokcen,