[LINUX:19164]

From: yuce (ysungur@intersol.com.tr)
Date: Thu 31 Aug 2000 - 11:48:17 EEST

---
selamlar,
sistemde endymion mailman gibi bir html tabanlý webmail reader program
çalýþtýrmak istiyorum,ancak index.cgi internal server error veriyor.
apache 1.3.9 kullanýyorum ,index.cgi iznim 755 ,ve error_log 'da da
Premature end osf script headers
gibi bir kayýt gözüküyor ,her sayfayý görüntülemeye çalýþtýðýmda ,index.cgi
perl index.cgi veya ./index.cgi olatrak çalýþtýrabiliyorum ama bir türlü
server da çalýþmýyor.yardýmcý olur sanýz sevinirim,
teþekkürler,