[LINUX:19129] Re: Televizyon

From: Serdar KOYLU (skoylu@altavista.com)
Date: Tue 29 Aug 2000 - 08:24:23 EEST

On Wed, 23 August 2000, "Serdar Cevher" wrote:

> Hazır konu açılmışken bir soru soracaktım...
>
> Bende Inca TV Explorer Bt 878 TV Kartı var... Bırakın Linux'u, internette
> windows driver'ına bile rastlayamadım... CD'sini kaybetsem iş bitecek yani.
> Ben herhangi bir şekilde bunu linux altında kullanamaz mıyım?

Selamlar..

Bu, Datron, ShowMedia vs. Hepsi ne idigi belirsiz kartlar. Kaliteleri iyi ama destek 0. Ne ureticisi var, ne destegi. Fakat bu Linux ile kullanamazsiniz anlamina gelmez. Zaten linux, ureticilerinden ziyade gonullulerin yazdigi driver'larla ayakta durmakta. Sizin sorununuz ise ses ve Tuner I2C adresleri icin uygun GPIO degerlerini bulmakla kolayca cozulur. Bunun icin BtDiag gibi bir win. prg. kullanabilirsiniz. BtDiag CINE5 cozmek icin prg. sunan sitelerde mevcut. C5'i kirmanin etik boyutlarini bilmem ama, Linux'ta C5 cozen program TV seyretme isini guzelce hallediyor.. Ayrica Bu is icin gerekli dokumanlar www.linux.org.tr'de var herhalde..

Saygi ve sevgiler..