[LINUX:19120] Re: Bandwith Ksııtlaması...

From: Bulent Tatlidil (btatlidil@infotron.com.tr)
Date: Mon 28 Aug 2000 - 15:26:50 EEST

Bu dediginiz Class Based Queueing denen bir olay. Linux 2.2.x ve sonrasi
cekirdekte bunun
destegi var oldugunu duydum ama ben bulamadim, bu yuzden ben FreeBSD kurdum
ve
ALTQ (http://www.csl.sony.co.jp/person/kjc/programs.html) denen bir cekirdek
yamasi
ile bu is halloldu gibi gozukuyor.Yani HTTP,FTP (ve diger TCP/IP servisleri)
protokolleri
icin ayri ayri bandwith ayarlanabiliyor. Eger Linux ile bunu basaran varsa
ben de paylasmak isterim.

Bulent