[LINUX:19090] Re: ip sharing

From: Uğur Günçe (linux@guncer.com)
Date: Sat 26 Aug 2000 - 14:05:29 EEST

Selam

modemli hublardan kullanaram masrafınızı arttırırsınız. Linux tam size göre
sendmail programı ile kendi local mail serverınızı kurarsınız ipchains
programı ile internetinizi 20 ve + makinanıza dağıtabilir, Squid programı
ile proxy nizi kurabilirsiniz hemde çok büyük harcamalar yapmadan. Sizin
kuracağını server basit bir celeron sistem olabilir squid proxy kuracaksanız
biraz ram takviye etmeniz gerekebilir(benim bildiğim).Diğer arkadaşlardan da
fikirlerini ve önerilerini bekliyoruz!!

UGUR