[LINUX:19072] RE: apache derlerken

From: osman (osmany@iname.com)
Date: Fri 25 Aug 2000 - 14:23:23 EEST

teşekkürler,

önce onu yaptım zaten. ama derleme parametrelerinden dolayı httpd programı
conf dosyalarının /usr/local/apache/conf altında olmasını falan istiyor.

derlerken --prefix=/usr/http dersem default klasör olarak orayı alıp tüm
dosyalarını o klasöre göre derliyor ama o da yetmiyor. mesela conf dosyaları
/etc/httpd altında, man dosyaları /usr/man altında falan olması lazım.

/configure için help dosyasına baktım ama orda da garip bir şekilde anlatmış,
httpd -V diyince gelen klasörlerin hangi parametrelerle eşleştirileceğini
anlamadım.

tekrar teşekkürler.
Osman