[LINUX:19070] apache derlerken

From: osman (osmany@iname.com)
Date: Fri 25 Aug 2000 - 13:23:28 EEST

selam,

şöyle bir sorunum var,
sistemimde apache çalışıyor. ben birkaç özellik ekleyip yeniden derlemek
istedim.
neyse derlememde sorun olmadı ama derleme parametrelerine takıldım
kaldım.
sistemimde kurulu bulunan apache ile derlediğim apache farklı klasörleri
tanıyor. mesela derlediğim /usr/local/apache altına atmış herşeyi. man
dosyalarını bile.

bu sorun için araştırma yaparken httpd -V diye bir parametre öğrendim,
dediğine göre compile time parametrelerini veriyormuş. kurulu olan
apache'deki doğru klasörleri ve yeni derlediğimdeki yanlış klasörleri
görebiliyorum bu komutla. ama ben derlerken bu parametreleri nasıl
vereceğim? bu adamlar rpm için apache'yi derlerken hangi parametreleri
vererek derlemişler? redhat'ın sitesinde böyle bir bilgi bulamadım.

eğer amacıma ulaşabilirsem, sadece yeni httpd dosyasını eskisiyle
değiştirerek sistemimi yenilemiş olacağım.

bu konu hakkında bilgisi olan var mı acaba?
teşekkürler
Osman