[LINUX:19055] Re: read-only sorunu

From: Erdal Sahin (erdalsahin@excite.com)
Date: Wed 23 Aug 2000 - 20:00:19 EEST

Tekrar merhaba,
 Oneriler icin tesekkurler, fakat zaten ben problem ilk olustugunda onerilen
lilodaki parametreleri denemistim. Ancak lilom saglikli calismadigi icin
"boyle bir sey listede yok listeyi goruntulemek icin tab'a basiniz"
gibilerden bir seyler yaziyordu. Ilk mailimde yazdigimi gibi linux kurali 20
dakika olmustu ve liloyu upgrade etmemistim ve hatta lilo ile hic
ugrasmamistim ama bu ders oldu, simdi saglikli calismasini sagliyacagim.
 Ayrica ilk mailimde Red Hat 6.2 kurdugumu belirtmistim...

 Engin, senin dedigin programi kuracagim fakat arkadas onun pek guvenilir
olmadigini soyledi ki ébir fstab dosyasini edit etmek ne yapabilir ki"
dedigimde "file system ucmasi yeterli mi" demesi yeterince korkuttu beni.

 Sorun cozuldu, oyle ki bu bahsettigim arkadas bana bir slackware boot ve
root cd'si verdi. Bunlarla makineyi actim ve /dev/hdc8 (boyle cunku / ikinci
ideye takili olan harddiskin 8 inci partisyonunda) i /mnt ye mount edip
ordaki fstab dosyasini duzelttim ve reboot ettigimde sistem guzelce acildi.

 Tekrar tesekkurler...

 Herkese iyi calismalar...

                              Erdal Sahin