[LINUX:19039] Re: kwintv

From: Dogan Zorlu (dogan@grup.com.tr)
Date: Wed 23 Aug 2000 - 15:24:01 EEST

Modul yuklemek yeterli degil.. Ayni zamanda /dev/bttv0..4 gibi device larin
da yaratilmasi lazim. ve /dev/video da /dev/bttv0 a link edilmeli. Radyoyu
da kullanacaksaniz /dev/radio0 nodu lazim. mknod komutuyla bunlari
yaratabilirsiniz ama en iyisi bttv surucusuyle gelen scripti kullanmak..

Dogan Zorlu.