[LINUX:19035] -Acil- Linux vs NT PAper

From: HorNET KnighT (hornet@prontomail.com)
Date: Wed 23 Aug 2000 - 14:46:55 EEST

Selamlar,
Cok acil olarak Linux Versus WindowsNT (linux NT'ye karsi) Web Server
Oranlamalari (Apache-IIS gibi) stability karsilastirmalari, esneklik
karsilastirmalari (her nasil oluyorsa), server olarak (web, FTP,
Mail...vesaire) tercih edilme oranlari ve nedenleri gibi
dokumantasyonlara ingilizce olmak kaydiyle ihtiyacim var. Bir yandan
arama yapiyorum. Hatta http://www.harrysufehmi.com/achievements/paper-
winnt-vs-unix.htm adresinde bir tane buldum ancak buranin eksigi
grafiksel bazda malzeme eksikligi, yani dilimlerle anlatim %x Apache %
y IIS gibi seylerin olmamasi gibi.
Simdiden tesekkur ederim.
Iyi calismalar.