[LINUX:19016] Ynt: [LINUX:19013] Re: Türkçe_konfigürasyn_programına__başlangı

From: Barış Anka (bankay@tapu.gov.tr)
Date: Wed 23 Aug 2000 - 10:24:41 EEST

merhaba

arkadaslar ingilizcemiz malum pek iyi degil bu nedenle siddetle türkce
kaynaga ihtiyac duyuyoruz. ayni konuyla ilgili birkac tane kitap olmasi
veya döküman olmasi cok iyi oluyor. bu nedenle ortaya konacak eserlere her
zaman hazir bir kitle var. bu amerikanin yeniden kesfi degil dir..
belki tatli ve hos bir rekabettir..(kim en güzelini ortaya koyacak)
piyasada bu kadar cok farkli linux olmasi da bundan degilmi?