[LINUX:19010] Re: read-only sorunu

From: Engin ZEREN (zereneng@hotmail.com)
Date: Wed 23 Aug 2000 - 08:46:45 EEST

Selam Erdal,
Windows uzerinden fstab dosyana eriserek onu duzenliyebilecegin explore2fs
isimli bi browser mevcut.
www.freshmeat.net adresinden bunu aratabilirsin.Program default olarak linux
hdiskine yazma izni kapali olarak geliyo.
Onu acmak icin programda view->options->debug da enable write support
destegini vermen gerekiyo
kolay gelsin

                                                 Engin ZEREN