[LINUX:19002] read-only sorunu

From: Erdal Sahin (erdalsahin@excite.com)
Date: Tue 22 Aug 2000 - 21:11:29 EEST

 Herkese merhabalar;
  Makıneme RedHat 6.2 kurduktan yaklasik 20 dakika sonra makinemi
acilamaz hale getirmeyi basardim...
  Makine read=only modda aciliyor, cunku sanirim ben /etc/fstab dosyasi ile
oynarken elim bir [ tusuna dokunmus. /etc/fstab dosyasinda;
 /dev/hdc8 ... satirinin basinda bir [ bulunmakta.

 Sizlere sorum read-only acilan bir sistemde bu /etc/fstab dosyasini edit
etmemin hic bir imkani yok mu? Ya da sistemin acilirken /etc/fstab degil de
/etc/fstab.old dosyasini okumasini bir defalik saglamak mumkun mu?
 Yaptigim cok sacma bir hata ama bu hata simdi sistemi kullanamamama sebep
oluyor.
 Yardimlar icin simdiden tesekkurler.

                                          Erdal Sahin