[LINUX:18997] shadow ( HELP)

From: ilker (hiperaktif@ttnet.net.tr)
Date: Tue 22 Aug 2000 - 15:19:06 EEST

Birisi bana shadow içerindeki root pass formatını gonderebilir mi? Shadow dosyasını değiştirmek zorunda kaldın baska bir userdan cut copy yaptım. (root 'a gecmiyordu) artık geciyor ama ancak "su" ile .. login olamiyorum
aşagıda root shadowu var.. ne yapmam gerektigini ya da çalışan bir configurasyondan aşagıdaki gibi bir bilgiyi gonderirdseniz sevinirim..

root:$1$XSZl7M5y$46KZYrT/1mTzz3UcX2Mjo.:11191:-1:99999:-1:-1:-1:134540356

Teşekkurler..