[LINUX:18979] Re: linux + NT

From: Gokhan Mutlu (mutlu@staff.ege.edu.tr)
Date: Tue 22 Aug 2000 - 11:13:05 EEST

Merhaba,

> Partition tablosunun bozulmasi gibi olagan disi bir durum disinda
> boyle bir seyin pek olacagini sanmiyorum.
>
> Doruk

    Elbette diger isletim sistemi calismaya devam ediyor.

    Diger pattition'un etkilenmesi demekle sunu kastettim. Eger tekrar ayni
alana LINUX'u kurmak isterseniz LINUX kurulumu sirasinda fdisk'i
calistirdiginizda D, E, F... gibi alanlari (C degil, NT oldugu kisim)
formatlamaniz gerekiyor. Yani bu bolumlerdeki veriler gidebilir. Onceden
backup alin.

    LINUX'un bozulmasi olayi tamamen benden kaynaklaniyor. Silmemem gereken
seyleri silersem veya birsey'ler eklersem olacagi bu...

Gokhan Mutlu