[LINUX:18973] samba

From: Barış Anka (bankay@tapu.gov.tr)
Date: Tue 22 Aug 2000 - 09:17:35 EEST

merhaba..
mandrake 7.1 kurdum amacim ag üzerinde kendi makinaminda windowslar gibi
görünmesi ve izin verdigim dizinlere insanlarin girmesine olanak saglanmasi.
bu konuda gerekli dökümanlari okudum ama konuyu yeni ögrendigim için bazi
seyler havada kaliyor. windowslar beni görüyor ama sifre sordugu için
giremiyorlar. Doruk beyin gecen hafta samba seminerine gitmistim. sorun
sanirim win* larin sifreleri de sifreleyerek göndermesi. bunun için bir
dosya olusturmam gerekiyor sanirim. bunu nasil yapabilirim ve olusan dosyada
neler olmasi lazim.

amacim izin verdigim bir dizindeki dökümanlara insanlarin kendi
makinalarinda hiç bir degisiklik yapmadan ulasmasini saglamak. benim
makinaminda win* gibi görünmesini saglamak. birde incelemek için benim
dedigim isi yapan bir smb.conf dosyasi gönderen arkadas olursa memnun
olurum..

bütün arkadaslara iyi calismalar...

bankay@tapu.gov.tr