[LINUX:18963] Re: [LINUX:18960] Gençlere bir ders!!!!!!

From: linux (linux@karel.com.tr)
Date: Mon 21 Aug 2000 - 16:12:19 EEST

hocam size tavsiyem kaynagini cok iyi bilmediginiz yazilari cevreye yaymayin. cunku bu yazinin orjinalinin alindigi sayfanin altinda soyle bir uyari varmis (gazete yazari da bunu pek onemsememis, en azinda ben hatirlatayim dedim.):
"Bu sayfa 18 yasindan buyukler icin hazirlanmis, ve tamamen hayal urunu yazilarin yayinlandigi bir yerdir."
Ve de Linux'u konu ile nasil bagdastirdiniz pek anlamis degilim...

Volka Evrin

  Radikal Ýsmet Berkan'in yazisi:

  Amerikan universitelerinin cok sevdigim bir adeti var. Her yil, her
  universite kendi alaninda cok sivrilmis ama mutlaka akademik hayattan
  gelmesi de gerekmeyen bir onemli ismi mezuniyet konusmasi yapmak, yeni
  mezunlara cesitli ogutler vermek uzere davet ediyor.