[LINUX:18940] Apache'de Cgi-Bin Dizinine Ulasilamiyor :((

From: Abuzer Kabzımal (hyilma@bnet.net.tr)
Date: Sun 20 Aug 2000 - 16:45:42 EEST

Apache'de kurulumdan sonra ayarlari hic degistirmedim.Bunu boyle kullaniyordum.
http://localhost dedigimde ana sayfa aciliyordu.Cgi-Bin dizinine erismek icin browser'a
http://localhost/cgi-bin/ yazigimda Forbidden diyordu.Fakat Simdi cgi-bin 404 Not Found diyo.
Yani /home/httpd/cgi-bin/ klasoru var olmasina ragmen bu hatayi veriyor.Bunun kaynaklandigi yeri de
anlatiyim.

Linuxconf ile Apache ayarlarindan Default'a Execute My Cgi Script secenegini sectikten sonra bu hatalar cikmaya basladi.
Perl scriptler calismadigindan bu ayarin boyle olabilecegini dusunerek bunu uyguladim.Fakat yine perl scriptler calismadi.
bu sorunun nedenleri ne olabilir acaba.
Hoscakalin ;))