[LINUX:18939] Re: tek dosya halinde download ya da satın alma

From: Serdar Cevher (scevher@hotmail.com)
Date: Sun 20 Aug 2000 - 16:30:53 EEST

Merhaba,
Sizinle aynı fikirdeydim fakat Bilkent'in sitesinden arkadaşımla birlikte
hayretler içinde CuteFTP kullanarak 569 megabyte'ı 2 saat 12 dakika'da
indirince fikrimi değiştirdim. Fakat tabi ki ben kablonet üyesi değilim,
arkadaşımla veri transferi yapmamız ise biraz uzak çünkü arkadaşım
makinesini açmama izin vermiyor. Ben Red Hat 6.2 kullanıyorum fakat
Mandrake'nin daha gelişmiş olduğu kanısındayım. (Automount vs.) Mandrake 7.0
kullanmışlığım var. Siz İstanbul'un neresinde oturuyorsunuz? Ve bu cd kopya
işinin maliyeti ne kadar olur? Teşekkürler.

Serdar Cevher