[LINUX:18937] Re: windows ile ilgili

From: volkan (volkan35@hotmail.com)
Date: Sun 20 Aug 2000 - 11:54:07 EEST

bu arada bu isi bir arkadasimda yapiyordum bootable mandrake yuklemeye
calistim ve cdden boot etmedi, ben cd image i diskete aldim bu sefer
enteresan bir kurulumla karsilastim, grafik arayuzde hicbirsey
gorunmuyordu...
bende bendeki cd de hata vardir diye ftp.saneg .itu.edu.tr den kurmaya
calistim, gene ayni grafik ekran ...slackwarei ftpden kurmaya calistim o
mandrake gibi aciklayici degil...bu arada genelde cogu linuxcunun windowsun
turkceye cevrisine gulduguunu bilirim, mandrake turkce kurluma bir girmenizi
tavsiye ederim orada cok komik seyler var adam if not yerine gecen bir
kelimeyi if diye gecirmis turkceye sanirim upgrade mi diye sorarken...
neyse bu tartisma uzar, sonucta benim sistem dosyalarini gormem gerekior
tavsiye vermden biliyorsaniz yardimci olursaniz sevinirim...
iyi gunler...