[LINUX:18934] ppp,samba,amd

From: Mustafa Ogun (mustog@yahoo.com)
Date: Sun 20 Aug 2000 - 00:53:38 EEST

herkese merhaba..
birkac sorunum var umarim yardimci olabilirsiniz..

1- daha once linux urdugumda basima hic gelmeyen
seyler simdi basima geliyor:) bildigim kadari su; dns
numaralarini yazmayinca internette web sayfalari
domain name ile acilmiyor.. ve irc sunuclarina da
baglanamiyordum. web adresleri sadece ip numarlari ile
aciliyordu. ama simdi ixir net ve turk.net deki
acc'lerimde denedim dns leri yazdigim halde ixir'den
baglaniyorum ama hic bir hareket olmuyor(web
sayafalari,irc) turk.net 'den ise baglanirken
passwd'yi kontrol ettigi anda hata verip ppp diamon
unexpectly ya da buna benzer birseyler yaziyor ve
ppp'yi debug komutu olmadan calistirdigimi soyluyor
v.s. bir ethernet kartim ve 4 bilg. 'lik ag'im var
acaba ag uzerinde static ip'm oldugu icin ya da
hostname'im filan mi isleri karidstirdi? daha once
yoktu ag'im ve internette boyle bir sorunum olmamisti

2- samba'da help dosyalarindan ve ordan burdan
buldugum dokumanlarla elimden geldigince konfigure
ettim. peki simdi mantigini bilmedigimden soruyorum..
bu ayarlari dogru yaptigimda windows'dan linux makine
gorunecek mi? ve daha onemlisi winpopup'a mesaj
atabilecek bir program var mi?

3-boot ederken "amd" yi acmaya calistigi sirada
yaklasik 3 dakika filan bekliyor. bu neye yarar ve
sart bir sey degilse nasil kaldirabilirim acilista
acilacak programlar arasindan?

uzun oldu ozur dilerim..
hepinize basarilar

=====