[LINUX:18922] Re: Ynt: Re: Linux Cd'leri bedava verilmeli.

From: Mehmet OZDOGAN (mehmet@emrebilgisayar.com.tr)
Date: Sat 19 Aug 2000 - 17:16:54 EEST

Bence; tanitim seminerleri yayginlastirilmali. Bilgisayar ve Ozellikle
Linux konusunda yapilabilecek en guzel seylerin demolari yapilmali,
insanlara sevdirilmeli.

Meslek Liseleri vb. okullarla irtibat a gecilmeli, okullarda Linux ile
ilgili bilgiler ornekler, demolar yapilmali.

Turkiye gibi gelismekte olan bir ulke bence her turlu yenilige acik.
Insanlarin ilgisini ceken seyler de kisa surede gundemleri alt ust ettigine
gore uygun faaliyetler duzenlenmeli. Yapilan Egitim seminerlerinde, cesitli
aktiviteler duzenlenmeli. vs. vs.

Bunlar goz ardi edilmemeli YAPILMALI, YAPILMALI, YAPILMALI!!!

Arkadaslarin gonderdigi e-mesajlara aynen katiliyorum.

Fakat bi takim eksiklikler var bunlar da duzeltilmeli. Bilgisayarina linux
kuran bi cok insan (win)modem, driver, ekran karti, ethernet ayarlari gibi
sorunlar yasamakta.
Anlasilir bi bicimde net ustunde bir cok kaynak var. ama Modemini
tanitamayan bir insan bu kaynaklara erisemeyecek kanimca. Bu nedenle
dagitimlarin yaninda bu tur kaynaklar, T.E.K. gibi kitapciklar vs.
dokumanlar verilmeli.

Dernegin varligindan listeye uye olmayanlarin haberi olmuyor. LINUX ORG TR
in reklami yapilmali.

Cesitli IRC serverlarinda Linux HELP kanallari var. Otorite saglanmali,
yardim olayi artirilmali, sabirli olunmali, oralara gelip yardim isteyen
insanlarin bilmedikleri ve bu yuzden geldikleri unutulmamali.

Unutmayin. Insanlarin windows u tercih etmelerinin en kolay sebebi kolay
kurulum ve %80 Donanim uyumlu olmasi. Bu ozellikler linuxda da var. Ama
bunlar, insanlara hatirlatilmali. Kaynaklar, eger nette ise adresler vs.
gibi konularda insanlara bilgi verilmeli.

Turkce Buyuk bir Driver Arsivi olusturulmali.
vs. vs..

Gelecegin isletim Sistemine Duyarlilik ne kadar fazla olursa, o gelecek "bir
gun gelecek" degil, "en kisa zamanda gelecek.." seklinde anilmali.

Sevgiyle Kalin.
Mehmet OZDOGAN
mehmet@emrebiligsayar.com.tr