[LINUX:18906] Mount Sorunu

From: Abuzer Kabzýmal (hyilma@bnet.net.tr)
Date: Thu 17 Aug 2000 - 16:52:22 EEST

Merhaba.
Sistemime ilk olarak Linux'u kurdum.Daha sonra Windows 98'i.Ilk olarak Linux'u kurdugumdan Linux Windows'a Mount edemiyor.Yani oradaki dosyalara erisemiyorum.Bunun icin galiba fstab ve mtab dosyalarinda bazi degisiklikler yapmam gerekiyor veya eklemem.Hangi satirlari eklemem gerekiyor.(Windows hda 1 partition'da)

Fstab
-----------
/dev/hda3 / ext2 defaults 1 1

none /dev/pts devpts mode=0620 0 0

/mnt/cdrom /mnt/cdrom supermount fs=iso9660,dev=/dev/cdrom 0 0

/mnt/floppy /mnt/floppy supermount fs=vfat,dev=/dev/fd0 0 0

none /proc proc defaults 0 0

/dev/hda2 swap swap defaults 0 0

Mtab
/dev/hda3 / ext2 rw 0 0

none /proc proc rw 0 0

none /dev/pts devpts rw,mode=0620 0 0

/mnt/cdrom /mnt/cdrom supermount rw,fs=iso9660,dev=/dev/cdrom 0 0

/mnt/floppy /mnt/floppy supermount rw,fs=vfat,dev=/dev/fd0 0 0