[LINUX:18901] Ynt: Re: Re: Ynt: Re: Re: Ynt: Re: Linux Cd'leri bedava verilmeli.

From: Ahmet HIZLI (ahizli@cc.ciu.edu.tr)
Date: Thu 17 Aug 2000 - 15:48:50 EEST

Soylediklerine kesinlikle katilirim. Cogu kisi kendi icin vardir. Unvan icin
vardir. Ama biraz da herkes icin olasydi simdiki ekonomi number 1 olurdu.
Tipki diger ulkelerdeki gibi.
.. ve dedigin gibi o kadar fikir sahibi yetiskin, ileri görüslü insanlariz
ki hala daha bu fikire ses veren bile yok. e olacak bu durum hep bunu merak
ediyorum.
Neyse tertisma ortami yaratamak icin bu konuyu kapatmak istiyorum.
Herkese iyi çalismalar.
Saygilar,
Ahmet HIZLI
Linux Sever...