[LINUX:18892] sendmail 8.11.0'de relaying?

From: Osman Demirhan (osman@sabanciuniv.edu)
Date: Thu 17 Aug 2000 - 14:15:17 EEST

Herkese merhabalar,

Sendmail 8.11.0 kurdum. Authentication ile çalıştırmayı başardım. Ama
kullanıcıların, sadece istediğim domainlerden authentication yaparak
mail atmasını ve tüm bunların dışındandan da reject etmesini bi türlü
beceremedim.

8.11'de relay-domains dosyasına domainleri yazınca, bu domainlerden
authentication yapmadan mail gönderilmesine izin veriyor ve diğer
domainlerden authentication yaparak mail göndermeye devam ediyor.

Var mıdır bir yolu ki sendmail 8.11.0, sadece istenilen domanlerden mail
atsın (authentication ile)?

İyi çalışmalar.

--
Osman Demirhan