[LINUX:18877] Radius&sql

From: Mehmet UZUNKOL (uzunkol@kaynet.net.tr)
Date: Thu 17 Aug 2000 - 10:14:34 EEST

Merhaba,

Şöyle bir sistem kurmak istiyorum.

Sistemim radius kullanarak authentication yapacak. Ama tüm servisleri kapsayacak. Sendmail, telnet,pop3,login vs.
Kullanacağım radiusta sql desteği olacak.
Freeradius.org den biraz inceledim. pam_radius ve icradius programlarını çektim biraz kurcaladım ama radiusu sql e nasıl bağlayacağım, sql de ne tür table lar oluşturmam gerekiyor vs. Bunlarla ilgili birşeye rastlayamadım.

Böyle bir sistem kuran oldumu acaba? Tavsiye ve yardıma ihtiyacım var.

Herkese teşekkür. İyi gunler...