[LINUX:18873] Re: off topic

From: HorNET KnighT (hornet@prontomail.com)
Date: Thu 17 Aug 2000 - 09:30:54 EEST

Selamlar,
Bu asagidaki sacmalik nedir anlam veremedim..
Butun bunlari biliyor olmak bir GURU olmayi mi
gerektirir acaba? Soz konusu is ilaninda yeri
doldurulmasi gereken eleman benim. O isten ben
ayriliyorum ve tum bu isleri tek basima
yapiyordum. Ayrica hic de zorlanilacak birsey
oldugunu dusunmuyorum. Fatih kolejinin keyfe
keder kurdugu ISPRO.Net te de ishlerin farkli
yurumedigini gozleri ile gormush bir kisi olarak
bu tepkiye hicbir anlam veremiyorum. Butun
bunlari bilen bir kisiyi " Uff amma cok sey
biliyor" diye karsiliyorsaniz;
ya ben cok sey biliyorum ve bunun farkinda
degilim,
ya da siz bu isi bilmiyorsunuz.
Elbette Bir Linus Torvalds olmak gerekmiyor ama
dusunceme gore iyi bir sistem yoneticisi
olabilmek icin de tum bu sayilan gorevler
hakkinda bilgi ve ilgi sahibi iolmak gerekiyor..
Bilmem yaniliyor muyum.. Tek bir konu uzerine
uzman olmaktansa bircok konu hakkinda fikir
sahibi olmayi tercih ederim.
 Sevgi, Saygi, Linux

volkan arkadasima gercekten katiliyorum,zaten
dusununce bu dediklerinizin
hepsini yapabilecek nitelikte olan
adam(superman)niye bos gezsinki,tabii
volkan arkadasimizin dedigi gibi saydiklariniz
nerden baksaniz 3-4 kisi
ediyor... Bilgisayar uzmanlik isteyen bir istir
bu yuzden bolumlere
ayrilmistir...
Gerci siz bunu biliyorsunuzdur ama burasi turkiye
tabiiki......
herseyi hosgoru ile karsilamak gerekiyor.....

> ipde yurumeyi bilmesi, cambazlik yetenegi
olmasi secilme sansini
arttiriyor
> mu? bade suzmesi at binmesi de gerekiyor mu?
isterseni yeni bir isletim
> sistemi yazsin sizin icin o zaman daha da iyi
olur...
> ya kardesim ne kadar ucuza kacan milletiz ya, 5
adam alinacak ise 1 adamla
> hahlletmeye calisiyoruz...tabiki kalite diye
birsey yok ortalikta...

<linux@listweb.bilkent.edu.tr>
> Sent: Tuesday, August 15, 2000 12:52 PM
> Subject: [LINUX:18772] off topic