[LINUX:18871] alias tanimlama ve print sorunu

From: Atila Abir IGCI (igci@rt.net.tr)
Date: Thu 17 Aug 2000 - 09:13:42 EEST

Tekrar merhabalar,
printerim HP690C. ilk onceleri printerimi X Windows altinda printtool ile tanitim.
(Local printer den, info: /dev/lp0: Detected demisti zaten, yazici isim: hp690c,
yaziciyi HP DeskJet 550C/560C/6xxC series ve Paper size a4 yaptim.) bundan sonra
tests 'den 'Print ASCII test page' dedim ve bundan sonra iste bu problemlerle
ugrasmaya basladim. Bu arada '/usr/src/linux-2.2.14/Documentation/parport.txt' diye
bi dokuman buldum ve buradakilerin cogunu denedim, yinede nafile..

neyse,
hepinize iyi calismalar dilerim..